De voorbereidingen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Jan Willem, Agathe, Manouk en Fabiënne

25 Februari 2016 | Nederland, Goes

De voorbereidingen zijn getroffen voor onze volgende verre reis: in de meivakantie gaan we naar Indonesië, naar het eiland Bali.
De tickets zijn geboekt in november of december, na een hoop speurwerk natuurlijk. We zullen met Emirates vliegen, via Dubai waar we een nacht zullen verblijven.
De accommoatie voor de tweede week hadden we al snel rond in januari, we hadden hier al een optie op kunnen nemen. Daarna volgde het regelen van een gids voor in de eerste week. Dat kwam rond in februari in vorige week, half februari, hebben we de accommodatie voor de eerste week geboekt. We hebben dus slaapplaatsen voor de hele vakantie en hoeven dus niet op een bankje in een park te overnachten. Qua temperatuur zou dat geen probleem zijn, en in ons tweede huis hebben we dan ook geen echte muren, maar wat hout en hopen we dat er een heerlijk briesje staat als airco.

De vaccinaties die we voor Tanzania nodig hadden zijn nog geldig, tot grote vreugde van Fabiënne die banger is voor een vaccinatie dan voor een enge spin!

Nu nog de kleine dingen regelen zoals het vervoer van de luchthaven naar Ubud en het vervoer van Kalibukbuk (bij Lovina in het noorden) naar de luchthaven. Dat laatste doen we ter plekke. Een reisje met het openbaar vervoer ter plaatse is misschien ook wel leuk!

• 29 Februari 2016 - 18:03

Rens:

Taxi's genoeg daar bij het vliegveld, je komt er in om en allemaal vragen ze de hoofdprijs. Vooraf prijs afspreken!.
    Houten muren?? I love kakkerlakken:) En ze zijn GROOT.

Veel plezier, mooi eiland